Results

Nowe logo Saint-Gobain

Submitted by Harshada.Ghag on Czw, 06/09/2016 - 10:35

Po ponad 40 latach, Saint-Gobain postanowiło na nowo przemyśleć swoją markę, pokazując nowe logo grupy. Zaprezentowane podczas  Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy logo, to nowatorska interpretacja symbolu „mostu”, jaki od ponad 40 lat reprezentował Grupę, która została uzupełniona o dynamiczny zarys panoramy miasta symbolizujący terytorium marki: „przestrzeń, w której żyjemy”. Z kolei ciepłe i żywe kolory obrazują emocjonalną więź z klientami i użytkownikami produktów Saint-Gobain.

Saint-Gobain obchodzi 350 lat

Submitted by Harshada.Ghag on Wto, 10/20/2015 - 09:27

Saint-Gobain - światowy lider w dziedzinie zrównoważonego Habitatu i rynku budowlanego - obchodzi w 2015 roku swoją 350 rocznicę powstania. Szkło było częścią działalności Grupy od pierwszego dnia działalności, jako GLASSOLUTIONS, jesteśmy niezmiernie dumni z tego dziedzictwa.
 

GLASSOLUTIONS MECENASEM KONKURSU POID

Submitted by Maciej.Manko on Czw, 03/11/2021 - 11:57

Celem konkursu POiD Building Awards 2021 jest wyłonienie unikatowych zastosowań produktów stolarki budowlanej w najlepszych realizacjach architektonicznych z całego świata.

W konkursie POiD Building Awards ekologia, a w szczególności wpływ produktów stolarki na energooszczędność budynków to jedno z kryteriów, na podstawie którego dokonywana będzie ocena zgłoszonych do konkursu obiektów architektonicznych.

Organizator - Związek Polskie Okna i Drzwi zaprosił nas do objęcia mecenatu konkursu.

ECLAZ - jeden produkt wiele korzyści!

Submitted by Maciej.Manko on Pon, 07/22/2019 - 14:42

Szyby ECLAZ ® – wykazują wyjątkowe właściwości, łącząc najlepszą wydajność energetyczną z niezrównanym dostępem do naturalnego światła dziennego. Możliwość korzystania z profitów izolacji termicznej zespoleń dwukomorowych (doskonała izolacyjność cieplna, wysokie zyski energetyczne) przy jednoczesnym zapewnieniu ilości naturalnego światła jak w zespoleniach jednokomorowych.